مقالات

شایعات و حاشیه های آیفون 15

آیفون 15 | iphone 15

هر ساله کمپانی اپل در آخرای تابستان از خانواده ی آیفون جدید رونمایی می کند که امسال نوبت ایفون 15 می باشد. با نزدیک شدن به آخرای تابستون، اطلاعات این گوشی درز پیداکرده و اطلاعات محصول های جدید این کمپانی مانند هر تابستان رو به فاش شدن ‌است.

همینطور شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت گوشی‌ها و محصولات آیفون باعث نگرانی طرفداران این کمپانی شده است. همینطور خیلی از طرفداران پیگیرانه شایعات و حواشی مربوط به محصول های جدید کمپانی اپل را دنبال میکنند.

آیفون 15 پرو مکس قیمتی‌ترین گوشی ساخت اپل

همانطور که گفته شده است، آیفون 15 پرومکس قیمتی ترین گوشی آیفون ساخته شده توسط  کمپانی آیفون خواهد بود. به این صورت که که مدل‌های 128 گیگابایت، 256 گیگ، 512 گیگ و 1 ترابایت به ترتیب 1299، 1399، 1599 و 1799 دلار قیمت‌گذاری میشوند.

پیشبینی میشود طبق قیمت فعلی ارز و در صورت نبود مشکلات رجیستری آیفون، مدل پایه با قیمت حدودی 80 میلیون تومان در بازار و خریدکنندگان قرار بگیرد.

طبق شایعات گفته شده مدل‌های پرو بخاطر ترفنده جدیدکمپانی اپل باعث میشود که شاهد روزافزون شدن قیمت مذکور باشیم. ترفندهای اپل حاکی از افزایش شکاف میان محصول های پرو و عادی این کمپانی ممکن است که عده ی چشمگیری را را در تمام نقاط دنیا ناامید کند.

آیفون 15 جدید

دلیل گرانی ایفون 15

طبق نظرها و انتقادهای زیادی که بنا بر نبود وجود دگرش های اساسی بین نسل‌های متفاوت گوشی های آیفون پیوسته بر کمپانی اپل وارد شده. همینطور حدس زده میشود اواخر تابستان شاهد تغییرات بیشتری در گوشی های جدید ایفون باشیم.

کم شدن اندازه حاشیه صفحه تاچ در کنار جایگزینی شاسی تیتانیومی همراه استیل از نکته های مثبت به کار رفته در طراحی جدید ایفون ها باشیم .

حذف اهرم صدا در ایفون

همانطور که میدانیم با آمدن اولین آیفون تا اخرین آیفون دکمه ی ریزی کنار گوشی‌ها که استفاده از آن باعث قطع و وصل‌‌ شدن صدای زنگ میشود، به یکی ازکاربردی ترین و نمادهای اصلی گوشی های آیفون است.

حالا بعد از گذشت 15 سال قرار بر این است که این دکمه جای خود را به دکمه (اکشن) بدهد. این دکمه به احتمال زیاد قابل تغییر و برنامه‌ریزی توسط استفاده کنندگان جهت مقاصد متفاوتی خواهد بود. تا قبل از این دکمه ی اکشن در ساعت های واچ اولترا دیده شده است.

آیفون 15 جدید

اپل و تسلیم شدن دربرابر قانون اتحادیه اروپا

همینطور تغییر بزرگ دیگری هم در انتظار طرفداران کمپانی اپل می باشد.

در سال‌های پیش اتحادیه اروپا قوانین جدیدی را طبق استفاده همه ی گوشی های همراه از پورت شارژ یکسان را ایجاد کردند. این قوانین بخاطر حمایت از حق کاربران ایجاد شده است کمپانی ایفون را اجبار به استفاده از پورت یو اس بی و تایپ سی میکند.

این تصمیم شرکت آیفون به معنای حذف کردن فناوری از رده خارج لایتنینگ در گوشی های جدید است. همینطور گوشی‌های اپل که از آیفون 5 تا 14 پذیرای این پورت دوست داشتنی بوده‌ است. پورت شارژ جدید، کاربرها را توانمند به استفاده از همه ی شارژرهای گوشی‌های اندرویدی و حتی تبلت‌های اپل بر روی آیفون‌های جدید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *